The Avengers!

Nu va det ett tag sen jag va inne och uppdaterade här. Har försökt att uppdatera genom mobilen men den är inte samarbetsvillig, så jag gav upp!
I Söndags var jag och äälsklingen på bio och såg på The Avengers i 3D. Den var sjukt bra och jag rekomenderar den starkt! Faktiskt en av de bättre filmerna som jag har sett det senaste, så se den! Dock tyckte jag inte att det var så mycket 3D effekter så hade lika gärna kunnat se den utan det.
Heta hjältar! (Förutom hulken):P
Idag har jag vart ute på min första joggingrunda i Hällsvik sen ett år tillbaka då jag joggade i NZ. Gött som tusan nu när jag väl är klar, men de första gångerna är alltid jobbigast, så jag kommer väl igång efter några rundor=)
Hittade faktiskt en liten skogsstig mitt bland alla berg så det var lite roligare att springa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0