60-års fest!

Igår firade vi älsklingens pappa Ove i en lokal i fiskebäck, där han bjöd på en stor fest med ca 50 gäster. Det bjöds på god mat, trubadur med älsklingens syster, roliga tävlingar, dans och en massa alkohol! Det blev en riktigt lyckad fest och jag hade kanon kul! =) Vi övernattade i ett hus som hörde samman med festlokalen!
Älskingens frukost bestod av en stor kött tallrik från gårdagens mat:P
Gårdagens partajande slutade inte för än sent, så det blev inte många timmars sömn förän vi skulle upp och ställa ut på bagageluckeloppisen i slottsskogen. Sletna som bara den va vi! Men vi fick sålt en himla massa saker så det var jätte bra! Dock har jag bränt mig rätt rejält i ansiktet och axlarna så ddet är mindre skoj:/ Men det är alltid lika roligt att ställa ut. Men det är svårt att hålla sig ifrån alla fina saker som finns där också så det slutade med att jag kom hem med ett nytt halsband, en stor trähink att plantera i och en glasskål=)
Nu har jag dött i soffan och kommer fortsätta med det hela kvällen!
Hoppas ni också har haft en kanon helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0