Tjingeling!

Igår var både jag och älsklingen lediga och hela dagen var fullspäckad med saker!
Dagen började med att vi åkte och gymmade, därefter åkte vi hem och jag mätte och vägde mig (gör det varje vecka för att se om det har hänt nått). På bara två veckor har jag gått ner 2kg och tappat 4cm runt midjan!! Är ri!ktigt nöjd, då vi inte har tränat stenhårt under dessa två veckor=) Men mer ska det bli!
Därefter åkte vi bort till sportaffären XXL och lämnade in min cykel på reparation, då den gnisslar lite skumt och det behöver bytas ut lite saker på den! Sen åkte vi vidare till Maggan (älsklingens mor) och lånade hennes gräsklippare och drog därefter vidare till Gunnebo slott och kikade runt. Jag har aldrig vart där förut, så det var mysigt. Tyvärr var allting stängt när vi kom dit, så vi gick mest omkring och kolla på trädgårdarna och så. När vi väl kom hem igen fick vi besök av Andreas och Sandra. Vi åt jordgubbar med grädde och tjötade en stund. Sen klippte älsklingen gräsmattan och jag städade hemmet=)
 
 
 
 
Idag fick vi finbesök av min kära mor och far! Tyvärr jobbade älsklingen hela dagen så han fick inte nöjet att umgås med oss!
Vi startade dagen med kaffe och sedan åkte vi med båten över till Hönö och Öckerö och promenerade runt där och bara njöt av det underbara vädret och Sveriges fina skärgård! Sen åkte vi hem, grillade och tog en promenad upp till en utsiktsplats som jag har hittat här=) Vi avslutade dagen med jordgubbar och grädde på verandan! Tack undebara mor och far för idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0