Mitt nya liv!

Ja, jag vet att jag har skrivit detta förut men nu är det bannemej på riktigt!
Igår fick jag nog över min kropp och att jag har gått upp så mycket som jag har gjort, så en gång för alla bestämde jag mig för att göra någonting åt det! Så igår började jag med GI-metoden, då jag vet att den fungerar på mig!
Idag var jag och älsklingen på Newbody och provade på gruppträning, cirkelpass, där vi bland annat välte däck, slog på däck, hoppa och studsa med mera och hela passet var utomhus. Det var sjukt jobbigt, men samtidigt riktigt roligt!
Det var mer än ett år sen som jag tränade sist, så nu ska jag komma igång med träningen på riktigt. Imorgon ska vi åka tillbaka och köpa oss varsitt träningskort (om vi kan gå efter dagens träning)!
Det är så himla lätt att fastna i den onda cirkeln med att äta onyttig mat och sätta sig framför tvn. Jag säger bara passa er för allt sånt! Det är lätt att gå upp men svårare att gå ner. Det är lätt att blunda för problemen, men jag har öppnat ögonen och ska nu lösa mitt fettproblem!!

Kommentarer
Postat av: Bille

Heja dig Frida!

Håll ut bara och ge inte upp när de blir jobbigt!

Du klarar det!

2012-06-13 @ 10:37:38
URL: http://billerustad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0