På besök i Thn!

I torsdag kom älsklingen hem med en stor bukett med röda rosor till mig! Här blir man bortskämd;) Tack älsklingen för de fina blommorna!
 
På lördag tidig morgon tog jag tåget hem till Trollhättan för att hälsa på min kära lilla mor och syster. Dagen började med att vi åkte till Vänersborg för att se på min superduktiga systerson Albin som hade dansuppträdande vid hamnen. Jag är en mycket stolt moster!<3 Efteråt promerade vi runt lite i Vänersborg innan vi begav oss hem igen. Resten av dagen ägnade vi oss åt ännu mer promenixar och sedan slapp. 
 
 
 
 
 
 
På söndag morgon gick jag, mor, far, Josse, Henk, Stella (dobbermann) och Tila (Amstaff, pittbull mix) kraftprovet i väldigt snabb takt, blandat spring och gång. Varvet är 11.60 km så det tog en liten stund, men det var väldigt fina vägar och jag upptäckte vägar i Thn som jag inte hade vart på förut=) 
Efteråt käkade vi mat tillsammans och firade Josses examen med jordgubbar, björnbär och massa annat smått och gott! 
Vi har en tendens att spela en massa sällskapsspel när vi träffas (hur kul som helst) och denna gången hade Josse och Henk med sig "När då då?". Ett riktigt roligt spel där man får en fråga och ska gissa vilket årtal det skedde. Svårt men väldigt roligt och lärorikt!=D 
På natten dök älsklingen upp också efter att han slutade jobbet.
 
Stella fick också lite fika, grädde, som hon hade i hela ansiktet efter att hon va klar:P
 
 
Idag åkte vi ut till Överby och kikade i lite affärer. Det slutade med att jag köpte mig en helt fantastisk spettsklänning och älsklingen fick tag på ett linne, en t-shirt och en supersnygg skjorta! Vi avslutade vistelsen i Thn med att käka middag med Josse på Briggen restaurang!
Ikväll har haft hur kul som helst och vaxat nästan hela älsklingens kropp:D Höll på att skratta ihjäl mig när han låg och skrek:P Skadeglädjen är den sanna glädjen!! Men fin blev han!!
 
Hoppas ni haft en dunderhelg!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0