Kalas!

Denna helgen var min lediga helg och den har spenderades i Trollhättan=)
I fredags eftermiddag skjutsade honey boney upp mig till Trollhättan. Jag hade turen att det blev en avbokning på Hair and face, så då raffsade jag åt mig den klipptiden! Behövdes verkligen kortas av då det var jätte slitet, så nu är jag snygg igen=) Efter klippningen gick jag och mor hem till systra mi och drack vin, åt mat och tjötade en massa! Det var riktigt trevligt!
Detta är vin som Josse hade köpt i Afrika, lite otippat!
På lördagen bjöds det på kalas, då Melvin fyllde 6 år! Grattis lillkillen! Det var jätte roligt att träffa mina syskonbarn igen, de växer ju så ruskigt fort så hinner knappt med!
På kvällen kollade jag och mor på Melodifestivalen delfinal 1! Loreen var klart den bästa som var med denna gången, men jag gillade även Torsten Flinck (trots att han ser jätte läskig ut):P
Dagen har vart kalasbra!
På söndag bjöds det ännu på ett kalas och denna gången var det min kära lilla far som blir ett år äldre! Dock inte förän imorgon. Grattis far på din dag!
Jag har haft en underbar helg tillsammans med nära och kära, längtar redan tillbaka då jag får träffa alla igen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0