Finbesök!

Igår åkte jag och älsklingen till ikea och handlade in lite nödvändigheter så som glödlampor och batterin, har slutat att köpa möbler och sånt på ikea då jag anser att de har jätte tråkiga saker som alla har i sina hushåll. Men basgrejjer så som glödlampor och batterin är billigt att köpa där=)
På kvällen kom min bästa vän Emelie hit och hälsade på! Det var jätte roligt att träffas igen, det var ett bra tag sen sist! Vi pratade och hon berättade om en massa roliga saker som hon vart med om på sin resa i Asien, grillade och kollade på Killers=)
Idag åkte vi in till stan för att fika med Bille som fyller år idag! Massa grattiskramar till dig=) Vädret har vart fantastiskt idag så vi satt på Kosmos uteservering och tjötade. Har haft en mycket trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ouch! I princip alla mina möbler kommer från Ikea :( Men så är det ju också min första lägenhet och Ikea har billigast möbler..

2012-04-05 @ 20:03:29
URL: http://oxles.blogg.se/
Postat av: Frida

Sorry Sabina inte meningen att trampa nån på tårna. Min första lya bestod också bara av ikea möbler:P

2012-04-06 @ 19:37:03
URL: http://vorathiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0