En helt fantastisk vecka!

För en vecka sen bilade jag och älsklingen upp till min bror och hans familj i Saxnäs. En resa på 120 mil!
Veckan har vart alldeles alldeles underbar, med saker inplanerat varje dag. Dock har den gått alldeles för fort!
Vi lyxade till det och bodde på Saxnäsgården och åt hotellfrukost varje morgon, så gott!
Livet där uppe är verkligen helt annorlunda jämfört med här nere. Barnen får tex sin första kniv när de är riktigt små och lär sig hantera dessa och de får även lära sig överlevnad och sånt både i skolan och hemma. Föräldrarna är inte alls lika daddiga med barn där som de är här nere.
Vi har fått vara med om två dagars utförsåkning i Klimpfjäll











En dagsresa med skoterar, 1,5 mils resa, upp på Marsfjäll och åkt airboard (går sjukt fort) och grillat i snön













Åkt skoter ut på isan och pimplat (fick endast två fiskar under en fyra timmars period, men det var varken jag eller älsklingen som drog upp dem)









Badat, åkt pulka, lekt med barnen en massa och ätit extremt god mat!











Längtar redan tillbaka till mina söta syskonbarn och brorsan!
Tack för denna veckan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0