155 avstängd!

Imorse när jag gjorde mig redo inför ännu en arbetsdag säger älsklingen att väg 155 som leder in till stan är avstängd och att inga bussar går. Detta på grund av att en vattenledning har gått sönder mitt i vägen och gjort så att vägen har rasat ca 50 meter och att det kanske kunde rasa mer, så älsklingen fick köra in mig till stan den gamla vägen som tar betydligt längre tid. Men det är nu vi är glada att vi har bil!!!
Som det ser ut nu har de fixat så att ena körfältet går att använda, så jag hoppas att vägen är lagad tills på måndag då jag måste ta bussen. Tur att älsklingen läste nyheterna i morse, annars hade kag nog stått och väntat på en buss som aldrig skulle komma:P Lite otippat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0