Helg i Trollhättan!

I fredags kom Josse hit på eftermiddagen och plockade upp mig och Stella, sen begav vi oss till Trollhättan! Hon släpte av mig hos mor och vi åt lite god mat och ostbricka lite senare på kvällen. Det finns nog ingen mat som är godare än ostbricka!!! Mums!
I lördags tog vi en långpromenad på ca en mil, det va riktigt skönt att komma ut en sväng. Sen åkte vi till Vargön för att passa mina syskonbarn och hennes killes två tjejer, mednas de va på fest. Vi spenderade kvällen med att äta pizza, massa godis och kolla på fångarna på fortet=)
Idag åkte vi tillbaka till Trollhättan igen på morgonen efter att Anna och Thomas kommit hem. Vi tog bara en slappdag innan det va dax för mig att bege mig hem till Surte igen. Har haft en mycket trevlig helg i Trollhättan! Synd bara att helgerna går så ruskigt fort!
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0