Lite smått nere!!

Förkyldningen har kommit och knackat på min dörr! Dum som jag är öppnade jag och PANG så attakerade den mig! Den jäveln! Trots den nedrans förkyldningen gick jag till jobbet idag och var mer eller mindre som en zombie hela dagen :S Men pengarna rullar in!!
Igår åkte jag och älsklingen och kollade på en hund! Han var verkligen den sötaste, gosigaste vovvsingen jag sett!! Blandning mellan shiller stövare och norsk hygen! Zingo som han heter fick följa med oss hem på prov, för att se om min kropp klarar av honom. Men min helvetes kropp sa nej med en gång och jag fick utslag. Djur allergin är verkligen det värsta som har hänt i mitt liv!! Jag hatar det mer än nått annat i universum (förutom djurplågare) och jag önskar verkligen att de kommer på nått sätt att bota pälsallergiker nån dag! Är lite smått deprimerad över att jag inte kan ha något djur=(
Detta är lilla Zingo som kunde blivit våran :( Är det någon av er som vill ha honom??? Han är verkligen underbar, valpig, men underbar!! Han behöver en del träning, men är social och framåt. Om ni är intresserade gå in här och ring Patrik. Jätte bra att ha med!
http://www.blocket.se/goteborg/Chiller_Norsk_Hygen_blandning_36619944.htm?ca=15&w=2

Kommentarer
Postat av: Millan

Du får helt enkelt skaffa dig en Lucas <3

2011-10-28 @ 18:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0