Grannsämjan!

Nu har det återigen gått några dagar sen jag uppdaterade här. Skärpning Frida!!
Väldigt goda nyheter är att min kära lilla far hjälper oss med handpenningen till en lägenhet så nu är det bara att börja leta efter någon som vi gillar!
Dagarna har passerat mestadels med jobb! Men visst har jag haft lite tid för annat smått och gott också=)
I tisdags va jag och Bille ute på en promenix med Ester och avslutade med Sushi på Sumi sushi som jag anser är den godaste sushirestaurangen i stan! (Som jag hittills har provat på:P) Rekomenderas starkt!!
På eftermiddagen kom älsklingen efter att han slutat jobba och hämtade upp mig hos Bille. Vi skulle nämligen på tre lägenhetsvisningar!! Tyvärr var det ingen av dem som föll oss i smaken så det är bara att leta vidare.
I onsdags var det visning på våran lägenhet, så jag och älsklingen fick hålla oss borta mednas det pågick. Det verkade som om några var intresserade av lyan, men det kommer att planeras en till visning här då alla inte kunde komma.
Efter visningen kom våran granne Camilla och hennes lilla nakenhund Lucas ner hit på vinkväll! Camilla visade ett antal trick som Luckas kunde! Jag vill, vill, vill ha en liten nakenhund!!
Det var verkligen jätte trevligt och vi kommer snart igen planera en favorit i repris:)
Lucas vinkar!
Idag har jag vart anmällt slapp efter vinkvällen! Dagen spenderades hemma hos Rikard och Elin. Rikard hade stukat foten så han och älsklingen spenderade mesta tiden på sjukhuset, mednas jag, Elin och Ella (deras dotter) spenderade dagen/kvällen framför barnprogram:P Haft en trevlig dag och imorgon är det återigen tillbaka till jobbet!
Vi såg detta nyproducerade bröd på Coop idag när vi var och handlade. Jätte roligt!!=D
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0