Maskerad!

Idag var det egentligen tänkt att vi skulle ut o vandrat i 3-4 timmar. Men det blev inställt på grund av regn o storm så vi fick kolla på en dokumentär om en kille som skulle paddla med kajak från Australien till Nz. Men han dog när det va 3 mil kvar så den va rätt deprimerande! Idiotiskt enligt mig att ge sig ut ensam på stormande vatten!!
 Jag hoppas att vi får göra denna vandring en annan gång. Va verkligen peppad på att vandra!
Efter skolan satt jag, Sarah o Sophie o diskuterade va vi ska ha med i presentationen o grejade lite med det, Därefter gjorde vi oss iordning till kvällens maskerad som Angelica bjöd på. Va riktigt roligt o jag kädde ut mig till en leopard (va rätt svårt att ta bort alla fläckarna efteråt!!) Vi körde lite lekar, drack, tjata o dansa hemma hos therese innan vi gick ut till Little rock o shaka loss! Alla va så roligt utklädda så här nedanför visas förslag på några av oss alla som va med=) Fick med mig en hatt hem fran Little rock så det e nice=)! Har haft en mycket trevlig kväll!

Jag:P
 

Musse o Mimmi=)


Hulken o piraten


Vi äter upp de stackars fåren:P


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej vad snygga ni var*L*Ha en bra fortsättning ...Kram mamma

2011-03-04 @ 21:36:13
Postat av: Sabina

Va söt du va! Passa jättebra som leopard :) Men Bille ser ju riktigt creepy ut med demonögon!? Puss

2011-03-04 @ 23:52:31
URL: http://oxles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0