Överraskning!

Igår kväll hittade älsklingen mitt usb, som har vart borta ett bra tag nu! Där mitt och Elins examensarbete (som vi har skrivit klart ändå, så nu har vi två färdiga rapportrar;P), mitt cv och massa andra saker va sparade på. Bra att det kom tillrätta, men det är så typiskt bara att det dyker upp när man har vart tvungen att skriva om en del på examensarbetet.
Ni kan aldrig gissa vart det låg! Nämligen i en sko! Hur otippat är inte det??! Det var inte första stället jag letade på direkt:P
Idag har jag vart drygt elva timmar på jobbet, blandat praktik och extra. När jag kom hem hade älsklingen storstädat i lägenheten, tvättat, puttsat speglar och diskat. Och inte nog med det! Han hade även bakat mockarutor! Mums fillibibblan:) Du är den bästa kille som finns på denna jord älskling! Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0