Bröllop!

Igår kom Sabina och Anders hit på kvällen och hade filmkväll tillsammans med oss. Först ut va Paul (som jag somnade på), men ska se den igen för jag tyckte att den verkade bra! Efter den såg vi på Priest som jag lyckades hålla mig vaken på. Den va helt okej, men har sett betydligt bättre filmer!
Idag var det José och Gabriellas stora dag!! Nämligen bröllopsdagen! Så jag och älsklingen var bjudna till Rio rio och bröllopsfesten. Rio rio är en båt med salsaklubb här i Gbg, så fram tills elva hade de bokat båten. Det bjöds på tal (bland annat av min käre man), god mat, tårta och dans. Grattis José och Bella och jag hoppas ni hade en alldeles alldeles underbar dag, för det hade jag!
Mina fina lockar försvann påväg till festen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0