Fallens dagar!

Nu var det ett bra tag sen jag var här och uppdaterade min blogg. Men vi har inte haft nått internet i lägenheten så jag har endast kunnat komma in när älsklingen är hemma! Bredbandet ska komma nu i veckan så väntar tappert på det!
I fredags hade älsklingen en överraskning till mig när jag kom hem från jobbet. Han hade nämligen köp en jättefin blomsterbukett till mig!! Hur romantiskt är inte det eller?=) Tack älskling! Sen blev han inringd på vak och jag spenderade kvällen med att packa inför morgondagen samt några avsnitt av sex and the city!
På lördag morgon drog jag till Trollhättan och fallens dagar! Jag och mor tog en sväng på marknaden och kollade även på motorcykelparaden. Många va snygga men jag avskyr ljudet från alla hojjar!! Huuu!
Senare kom Emelie och Sabina dit och vi gjorde oss iordning tillsammans innan vi gick bort till Johan där förfesten va! det blev en massa drickande, "Banka bäver" (kortspel) sång, tjöt och vattenpipa. Påväg ut till city splittrades alla så jag, Emelie, Sabina och David gick in på Lipz (VIP;P) och shaka järnet! Det var en jätte lyckad kväll och jag har inte haft så roligt på länge!=D Tack alla inblandade!!
I söndags mådde jag som jag förtjänade:/ Jag drog mig hemåt rätt så tidigt för älsklingen hade köpt biobiljetter till Harry Potter och dödsrelikerna del 2. Vi åkte dit rätt tidigt och satte oss i baren innan filmen förjade (blev cola för min del;P) Filmen var helt okej, ingen wow känsla, men absolut sevärd! Lite sorgligt att det va den allra sista filmen!
Igår, måndags, gick jag till jobbet men klarade inte av mer än två timmar där innan jag gick hem igen. För jag mådde skit och kände mig helt febrig och dålig. Så det blev till att kurera sig framför sex and the city mednas älsklingen va på jobbet.
Idag mår jag lite bättre, men fortfarande inte helt hundra så det blir till att va hemma idag och imorgon också för att bli helt frisk! Vi fick ett ryck idag och storstädade hela lägnheten! Så nu är den cleaniskt ren och luktar jätte gott! Bra jobbat älskling!
Nu blir det lite mer te och kurir för att döda de sista bakterierna som jag fått!
Ha en fantastisk kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0