Vi går över daggstänkta berg fallera!

Igår tog våran lärare med oss upp på en jätte hög kulle, han sa att vi skulle gå en liten bit uppför, va ett helvete att komma upp men klart värt utsikten! Sen tog han även med oss runt i stan o visa oss den äldsta delen i Nelson o juvelerarbutiken som gjorde den berömda ringen i Sagan om ringen! Grymt att den ligger just här i Nelson!!

På kullen o juveleraraffären=)
  

På kvällen gick vi till Bille o dem i deras hus o förfesta innan vi drog ut till Shooters! Va riktigt roligt o dem har breezer där så det gjorde mig superlycklig!! Cidern här har annars en smak av både cider o öl så det e inget att sätta i julgranen direkt!! Fick en liten snefylla senare så jag drog hem tidigare.



Idag har vi spenderat dagen på stranden o hoppat i massa stora vågor=) E galet varmt här o har bränt låren o mina fötter trots massa solskydd!! Ser ut som en tomat:P
Nu ska jag göra mig iordning för grillning hemma hos bille.´
Ha det underbart allihopa!! 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej igen..Nu är det lördag kl är 10,14 på fm och jag är ledig..Du har det så fint och härligt i Nelsson..Är så roligt att se vad du skriver i din blogg..Det blir som en riktig följetång för mig..Och du skriver så bra så det känns som jag är med dig därL..Om du inte har sett Josse..så gå in på min profillista..Så finns båda låtarna där..Du här snöar det..Kram från mig mamma

2011-01-15 @ 10:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0