Slapp dagar!

Igår tog vi det lugnt mestadels av dagen. Tog en promenad o skulle köpa pizza. Jag valde en med mozzarella o peperoni, vilket jag trodde va dem gröna, starka grejerna som brukar va på pizza. Men det visade sig vara korv så det blev till att slänga pizzan:( Lite smått besviken o bortkastade pengar!!!! Grrr! Men man lär av sina misstag! Spenderade resten av dagen i lägenheten o kika på tv.

 Idag gick vi till stan o jag köpte mig en ring som e formad som en orm, ett hårband o ett par jättefina jesustoffler!! Nu blir det fattigt till den 25 men det e det värt=) Blir inte shopping på länge nu!!

Ha det så bra!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej igen...det är gott med slappa dagarL..Du får vara rädd om dina slantar ..det är bättre att ha pengar hela månaden än att köpa slut dom på en halv månad..Kroppen mår inte så bra av det..Nu är snön snart borta här skitigt är det med..Ha det så gott Mamma

2011-01-17 @ 09:46:47
Postat av: din prins

hej min underbara. hoppas du mår bra. ser fram emot att prata med dig om 11,5 timmar som planerat. du är underbar mitt hjärta. btw det är förjävla tomt utan dig här. längtar till 14 april. kyssar i mängder

2011-01-18 @ 19:59:33
Postat av: Syster Yster!

Hello! Tänk på att mer än 4 miljoner barn under 5 år dör av svält VARJE ÅR!

Var rädd om maten=)

kram

2011-01-18 @ 20:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0