Nytt år!

Igår kom Sabina o Anders hit för att fira in år 2011 tillsammans med oss!
Jag o Sabina startade dagen med att shoppa på nordstan. Köpte mig en vit skjorta, 3 baslinne o strumpor, tyvärr inget på rean men men=) Därefter åkte vi hem igen o börja göra oss iordning inför kvällens händelser.
Klockan fem gick vi till en utsiktsplats i närheten o kolla på gp:s fyrverkerier, va fint men tycker att det e jätte konstigt att de har fyrverkerier vid den tiden o inte spar dem till 12 slaget! Efter det gick vi hem igen o åt trerätters som bestod av: Förrätt kantarellsoppa, huvudrätt: hasselbackspotatis, lax o romsås för min del o hasselbackspotatis, fläskfilé o kantarellsås för de andra o till efterrätt: brownies med grädde. Va en riktigt god måltid!! Blev även ölspelet med en himla massa shottar, så vi blev rätt fulla allihopa efter det, sjöng även lite singstar:P Klockan 12 gick vi ut på gatan o fira in det nya året med skumpa o ciggarill! Va väldigt nära på att bli träffade av några raketer, då de välte o sköt rakt mot oss men vi slängde oss åt sidan så de fortsatte ut på vägen. Sjukt farligt med smällare o raketer. Va lite skrämda efter det!!! När vi kom upp i lägenheten igen prata vi, tog den andra champangeflaskan, åt tårta o sen deckade vi allihopa:P Har haft en mycket trevlig dag tillsammans med älsklingen, Sabina o Anders. Tack för allt!





Idag mår vi som vi förtjänar. Slagna hjältar hela högen:P Blev en slapp dag med film o pizza=) Anders o Sabina drog hem på kvällen o vi hälsa på Maggan en snabbis. 
Idag e det bara 2 dagar kvar tills jag drar till Nya Zeeland! Går så sjukt fort nu o jag börjar bli riktigt nervös inför resan! Har aldrig vart borta mer än en vecka innan så jag e lite nervös över att vara borta i 3,5 månad nu. Kommer sakna alla här hemma, men kommer bli fantastiskt roligt att få den upplevelsen att ha vart där! 

Ha det så bra!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0