Gå på zoo, gå på zoo, gå på zoo zoo zoo!

Idag åkte jag, Sarah o Angelica till Naturland zoo som ligger här i Nelson. Va först tänkt att vi skulle åka till stranden o sola men det va jätte kallt ute så då gick vi på zoo istället. Va ingen stor djurpark o dem hade djuren i väldigt små burar, det gillade jag inte!!! Men det va ganska mysigt ändå. De hade allt från grisar o höns  till piggsvin, tyvärr inga kiwifåglar! Vi va färdiga där tidigare än väntat så mednas vi väntade på bussen hem gick vi till ett cafe o drack kaffe för att värma oss lite.
När vi kom hem gick vi bort till Sophie o kolla upp lite mer inför semestern. Kom fram till att det blir billigare för oss o hyra en lite större bil o sova i den, men vi ska kolla upp mer med allt imorgon o ringa runt. Sedan kollade vi på Pirates of the Caribbean- at worlds end=)

En gullig liten apa som fick sitta ensam i en pytteliten bur:/


Griseknoen=D


Mina favoriter, surikaterna. Fick va med när de matades=D
  

Ännu en apa...;P


Jätte söt pungråtta! Hon hette cha o va jätte len att klappa!


Flöffhöna!


Min moccha på cafet!


Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej..Kul att gå på zoo..mång afina djur..Idag är jag trött och bakis ..Jag var på sexparty..sen gick vi till stålverket hade kulL..Idag var vi och gtattade Mellvin som fyller 5 år..Kram till dig mamma

2011-01-30 @ 16:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0