Bar-runda!

Igår gav sig jag och mina rumskompisar ut på ett shoppingstråk i Nelson. Köpte mig fyra linnen o en klänning!=) Nu fattas bara ett par sandalen, kan inte gå i mina har jätte skoskav så Sarah har fått dem! Så det e mitt nästa inköpt!
På kvällen gick vi hem till Bille, Klas, Elin, Katarina o Henny o förfesta lite. Många av de gick bort till Robin o Alina men jag, Sarah, Bille, Klas, Mia o Simon satt kvar o tjata o gav oss sedan ut på en bar-runda i Nelson. Första besöket va på ett ställe som hette Shotter. Va ett väldigt roligt dansställe. Sen råkade vi halka in på en strippklubb, jisses! Men va där i max 10 min innan vi drog till ett biljard o hängställe som va vårat sista besök under kvällen:P Har vart en mycket trevlig kväll!=)
Ha det!






Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej hur är det med priserna är dom samma som i sverige..Här töar det nu ..Är så halkigt på gatorna så man knapt kan gåL..ha det gott..kram mamma

2011-01-09 @ 11:23:02
Postat av: frida

Hej mor!

Priserna e ungefär detsamma. På vissa saker som nagelpedikyr, tatuering o piercing e det mycket billigare här. Men det mesta e som sverige priserna. Huu då, hoppas det försvinner snart så att gatorna blir bra!

Ha det så bra! Kram

2011-01-10 @ 06:58:32
URL: http://vorathiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0