Bakisdag!

Igår bjöds det på festligheter hos Anton, Sophie, Kim o Therese. Spela massa ölspel o tjöta en del innan vi gick ut till "The rock" o dansa. Jag bjöds på en drink av diskjockyn för att jag hade sprungit fram o tillbaka o önskat låtar av honom hela tiden:P hihi.
Provade också att ha på mig bruna linser som jag lånade av therese, va riktigt roligt att prova att va brunögd:P 
Det va riktigt roligt ute!!  

Vad tycks?


Alla vi tre har linser o skulle göra "Twilligt locken"
  

En kille som va ute på krogen, tyckte han såg ut som en kiwifågel, så va tvungen att ta kort på honom:P


Idag mår jag som jag förtjänar. Blir en lugn dag idag framför tv:n!!
Ha det så underbart allihopa!


Kommentarer
Postat av: Mamma

SnyggingL...Det är självförvålat..du har lyft armen för många ggrL..kram mamma

2011-01-22 @ 17:55:03
Postat av: frida

Hehe har nog gjort det! Dock spenderade jag inga pengar alls på kvällen, e gratis inträde överallt så det e jätte bra!! kram

2011-01-23 @ 01:16:55
URL: http://vorathiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0