Sista dagen innan semestern!!

Idag åkte vi med Phillip till ett Bed and Breakfast här i Nelson som ligger precis vid havet. Va jätte vacker utsikt o vandrarhemmet va jätte mysig men dyrt!!
På kvällen gick vi till en restaurang/pub, Vicks, o åt mat o firade Mikaelas 23 års dag! Därefter gick vi hem till Henny o deras hus o fira lite till, men va inte där speciellt länge då vi ska upp imorgon kl 5 på morgonen o flyga till Wellington, där börjar våran semester!!! Så kommer nog dröja ett tag innan jag uppdaterar min blogg! 
Ha det så bra allihopa så hörs vi senare!!
 


Kommentarer
Postat av: din prins

Älskar dig min prinsessa

2011-02-11 @ 14:18:22
Postat av: Mamma

Ha det så bra nu på din semesterL...KRAM MAMMA

2011-02-11 @ 21:59:11
Postat av: Far

Grattis på din namnsdag idag. Äe Frida i Sverige den 18/2.

tqack för dina födelsdags huyrra ! Vi får ta ett kalas när du kommer hem. Låter härligt med hela din vistelse i N Z och även en semester resa därtill !

LIVE- LOVE-LAUGH

FAR.

2011-02-18 @ 14:01:07
Postat av: Mamma

Hej Frida nu var det länge sedan jag hörde av dig ..blev så väldigt rädd när jag hörde att det var jordbävning i nya zeland..Jag pratade med Mattias och fick reda på lite att ni hade pratat på morgonen ,,,Hoppas vi hörs snart kram mamma

2011-02-22 @ 21:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0