Impuls!

Idag ringde Kat mig på morgonen o frågade om jag o Sarah ville följa med o hoppa fallskärm imorgon! Kat kom hit senare så att vi kunde diskutera allt o plötsligt hade vi bokat=o Så imorgon kl 9 kommer bussen hit o hämtar oss o tar oss till Able Tasman som vi ska hoppa över. Galet!!!
Efter den impulsgrejen gick vi ut till stan o jag o Kat gick till piggybank för att köpa maskeradkläder till Angelicas fest nästa fredag. Därefter gick vi o storhandla! Behövdes nu efter resan då jag har levt på knäckebröd, kaviar (som min älskling skickade hit) o nudlar sen vi kommit hem. Så nu har jag en full kyl o skafferi igen=) Va fruktansvärt gott att äta vanlig mat igen istället för nudlar som jag levde på under semestern! Dock älskar jag nudlar men skönt med lite omväxling:P 
På kvällen bjöd kat o deras hus (även kallade träsktrollen) in oss på grillning, tjöt o dricka. Det va mycket trevligt, dock följde jag inte med ut för jag vill va utvilad o så tills morgondagens äventyr!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej var rädd om dig nu när du skall hoppa ..spännande är det allt..ha det gott mamma

2011-02-25 @ 19:34:21
Postat av: syster yster

Hej!!

va mycke kul ni gör!!! har ett exakt samma foto över de turkosa bergssjöarna..antar att vi gått samma vandring=) hi hi



Ha de gött o njut av sista månaden! Vi saknar dig=)

pussar o kramar

2011-02-26 @ 08:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0