Personalfest!

Igår hade vi personalfest på Hard rock cafe i stan! Det började med att vi gjorde oss iordning och förfestade lite i fikarummet på jobbet (vi som hade jobbat) och sen gick vi i samlad trupp till Hard rock där fi först åt mat, jag beställde en vegetarisk hamburgare som var galet god! Rekomenderas skarpt! På bordet bakom oss satt ett gäng från årets idol, bland annat Moa, kebabkillen från gbg, killen som sjunger som en fjolla o massa andra (har ingen kolla alls på idolerna, men det var de tre som jag kände igen :P)
Efter maten spelade vi bowling där man sköt kloten mot en skärm som visade käglorna, det var diggitalt. Men jag föredrar nog riktig bowling framför det! Jag tog det extrem lugnt iomed att jag skulle jobba tidigt idag. Sumerar jag allt hade jag en riktigt trevlig kväll tillsammans med Cubuspersonalen=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0