Julruschen!

På fredag kväll åkte vi hem till Maggie och Lennart och firade jul med dem. Det var jätte mysigt, mådde dock skit eftersom jag var sjuk, men förutom det var det jätte trevligt! Mathilda lärde oss en ny variant av alfapet som henne"go", det var ruskigt kul!
På självaste julaftonen åkte jag hem till far och firade jul i mitt barndomshem tillsammans med syrran som igår kom hem från kapstaden, Henk, Stella, Rosa och Torsten. Där bjöds det på julbord, musikguiz och en massa tjöt. Det var en ruskigt mysig julafton!
På juldagen kom älsklingen till Trollhättan och firade jul tillsammans med mig, mor, Josse, Henk, Anna, Thomas och deras fem ungar hemma hos Thomas. Vi drack lite, tjöta och spelade spel (lyckades spela utan att det blev våldsamt:P) Det är alltid lika roligt att träffa familjen och vi hade en mysig kväll tillsammans=)
Nu har dock tre julfirande passerat och inte en enda tomte har synts till!
Men det blev det ändring på på annandagen! Då vi firade jul hemma hos Mattias bror Nicklas, med hela familjen! Det var en trevlig kväll som avslutades med att ingen mindre än tomten kom och hälsade på=) Efter Nicklas åkte vi med svärfar och svärmor hem till dem och firade en egen liten jul där.
Har haft alldeles alldeles underbara dagar tillsammans med nära och kära! Jag har bland annat fått ett pärlhalsband, ett par flippflopp med Hello Kitty, en knivslip, eltandborstar, parfym, ett frukostsätt m.m. Jätte tack allihopa för de fina julklapparna!
Men det var riktigt skönt att bara komma hem och ta det lugnt efter allt farande hit och dit!
Ha en trevlig vecka allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0