Trippeldejt, kräftor o en himla massa sprit!

I torsdags träffades Jag, älsklingen, Emelie, Kalle, Sabina o Anders för en trippeldejt på Liseberg. Sabina o Anders kom inte förens senare o innan dess hade vi andra lunchat o kollat i affärer. Älsklingen bjöd mig på maten o han köpte även en väska till mig, har världens bästa pojkvän!

Inne på Liseberg blev det en himla massa åkande vi blev som barn på nytt o bara sprang omkring o va vimsiga, dock blev det inget åkande för Emelies o Kalles del, de titta på o åt mest hela tiden:P Älsklingen vann en 2000g Scheizernöt, mums!
När nöjesparken stängde åkte vi hem till älsklingen o prata o gjorde tacos.

Hela gänget e samlade=)


kolla på 3D film "Sammys äventyr"


Killarna vågade sig på Höjdskräcken


På fredag morgon åkte jag o älsklingen hem till mig o röjde undan i lägenheten. Skulle nämligen komma en kille o kolla på den. Hoppas på att han bestämmer sig för att köpa den!!
Efter att han gått drog vi bort till Sabina o Anders o gjorde oss iordning innan vi gick vidare till skolan o kräftskiva. Blev alldeles för mycket alkohol för min del! Kommer inte ihåg mycket alls från kvällen men hade riktigt riktigt roligt!

Jag i nycktert tillstånd:P (Varade inte speciellt länge)


Kräftskivan drar igång!


Idag vakna jag super bakfull o älsklingen berättade om allt som jag gjorde igår, kommer inte ihåg nått av det. Galet! Mår som jag förstänar idag!
På eftermiddagen körde jag älsklingen till tåget i Trollhättan o därefter dumpa jag av bilen hos mor. Träffade även hennes nye kille Per, han verkar som en riktigt trevlig typ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0