Såld!

Imorse skrev jag o köparen kontrakt för överlåtelse av lägenheten o han förde över pengarna till mig med en gång=) Så nu har jag massa pengar på kontot! Ett litet tag till iallafall för de ska över till fars konto så snart han kommer hem från sin resa. Gött som tursan att den är såld nu! Dessutom fick jag ett samtal frän älsklingen att han har tatt emot visumetet så nu är det i rätta händer! Min kamera är klar på lagningen så den finns att hämta ut. Allting har gått förvånandsvärt bra idag, förutom att flytten blir ändrad tills på fredag, men det e ett mindre problem=) Ibland förtjänar man att ha lite flyt också!
 Nu sitter jag o väntar på att Ida ska komma o hämta tvn så e den ute ur livet också=)

Här kommer lite bilder från hur lägenheten såg ut innan flytt och hur den ser ut idag:P E lite skildnad hur jag bor just nu jämfört med förut=)

Före

Vardagsrum


Vardagsrum


Hall och sovrum


Kök


Och såhär ser den ut idag!

Storarum


Storarum


Sovrum


Kök



Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0