Rackarns rabarber!

Fick ett samtal i morse av den första killen som kolla på lägenheten igår, han kunde inte ta den för csn problem =( Och han den andra killen kändes inte helt rätt så nu e jag tillbaka på nol igen. Men får kämpa vidare med den!

Gick till Sabina på hotellet o hjälpte henne med städning med mera, Avslutade med en liten fika=)
Gick hem o skrev lite på tentan, nu har jag bara 1,5 sida kvar att skriva på sen e jag klar!! Har även tatt ner gardinerna o Sabina o Anders kom o hämta min hatt- o skohylla så nu e det inte alls mycket kvar i lägenheten! Blev så sugen på soppa men upptäckte att jag redan packat ner mina kastruller så kunde inte göra det:P Lite för snabb för att packa kanske!
Ikväll blir det "så mycket bättre" sedan följt av "Min bäste väns bröllop"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0