Nått händer på Röda kvarn!

Jag o Sarah tog en promenad runt kanalen och gjorde lite ärenden inne i byn, bland annat hämta mer bananlådor till flytten, så nu har jag en hel del!
Gick bort till Sabina för att hjälpa henne att välja tapeter till deras kök. Båda två va väldigt fina men jag fastnade mest för den vinröda=)
Far kom hit o hämta den andra tv-bänken, så nu e det bara tv:n kvar!

Senare gick jag bort till Elin där Bille, Klas, Daniel, Alina, Therese och Sarah va. Vi satt o tjata innan vi begav oss till Röda kvarn för att se vad Robin hade planerat att göra. Va helt i smyg så ingen visste någonting om vad som skulle hända. Det visade sig att han, tillsammans med Henny och Sofi hade gjort sketcher om oss i klassen, va hur roligt som helst! Oj va jag skratta! Grymt bra jobbat! Alla sketcher spelades in så jag hoppas att vi får ta del av den=)

Kvällens värd=)


Ha det bäst!

xoxo


Kommentarer
Postat av: nazi

vilken jävla ful slips. han klär sig som en clown!

2010-11-18 @ 11:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0