En mycket trevlig dag!

Jag o Sarah tog oss en promenad i det fina vädret till stadsparken och mata änderna, dem blev jätte glada=)



Fortsatte sedan in till stan o kika i lite affärer. Slutade med att jag köpte mig ett halsband och en blomma på rean på gina=) Älskar rea!



Därefter tog vi en fika på café 3b. Där jag också fick beskedet att jag fick jobbet på Hotell Liseberg! Åh vad glad jag blev. Kändes som en av stenarna föll ner från bröstet! Ska bli roligt att få tillbringa sommaren där o få lite mer erfarenheten av hotellbranschen=)



Fira den goda nyheten med en silvia kaka o Sarah med en Mockaruta=)


Efter det gick vi hem till mig o satte återigen in min lägenhet på blocket för att få den såld eller uthyrd i andra hand. Så nu hoppas jag verkligen att det händer nått på den fronten. Börjar få lite smått panik över lägenheten! Så om ni känner någon som letar lägenhet så kan ni ju hojta till=) 
Resten av kvällen satt vi o tjöta, laga mat (tonfiskbiffar, ris o turkisk yougurt, så sjukt gott!) o kolla på ett antal youtubeklipp. Har haft en jätte trevlig dag idag!

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0