Långhelg hos älsklingen i Gbg!

I torsdags efter jobbet tog jag bussen till Trollhättan o lämna Lunis hos min mor samtidigt som jag lånade bilen av henne för att åka till älsklingen i gbg. Vi drog direkt ut till Mölnlycke för att hämta lite kartonger o grejer som skulle till hans nya lya. Sedan åkte vi hem o bara tog det lugnt, va en super mysig lägenhet. Vi kolla även på semifinalen i melodifestivalen, som jag trodde kom inte sverige med, synd, trotts att jag hatade låten!
På fredag vaknade jag o älsklingen hade gjort iordning en stor frukost med bl.a. vattenmelon, super gulligt! vi plockade undan lite lådor, därefter åkte vi ut till Ikea och shoppa lite. Jag köpte utemöbler för bara 399 kr, blev mycket nöjd! Sedan drog vi vidare till Rikard o Ella o fika o tjata. När vi kom hem kolla vi på never back down, en riktigt bra film!!



I lördags gick vi upp jätte tidigt för att börja flytta alla stora möbler från den gamla lägenheten. Jag o älsklingen va där extra tidigt för att fixa iordning det allra sista o började bära ut små saker innan släpet skulle anlända. Gick väldigt smidigt o fort alltihop. Killarna, älsklingen, Ove och Robin, bar de stora möblerna o jag stanna kvar efter o flyttstäda.
Beställde Kina mat när vi kom hem o älsklingen hade köpt vin, cider o öl så vi tog varsin samtidigt som vi kolla på leende guldbruna ögon, men jag va så trött så jag decka efter halva filmen så vi stängde av o kolla lite på melodifestivalen där vi deckade båda två men jag vakna precis i tid för att se det allra sista när tyskland vann, va en riktigt bra låt!
På söndagmorgonen städade vi lägenheten så att den blev fin, därefter åkte vi till allum för att kolla efter en kavaj till mig, hitta en på vero moda men den va trasig i summen o de ville inte dra av mer än 10 procent så då sket jag i den. Vi blev hembjudna på middag hos älsklingens mor, e ju mors dag idag! Älsklingens bror Niklas o hans tre döttrar, Linn, Moa o Joline va också där. Vi lekte för fullt, massa olika lekar. När vi kom hem igen tog vi var sitt glas vin o melon o plasera oss framför Leende guldbruna ögon, va en riktigt bra film/serie!!!!!
Idag (måndag) åkte vi ut till Frölunda torg o kika efter kavaj, försökte hitta den som jag fastnade för på vero moda, men de hade inte den på vero moda här heller, MEN jag hittade den i en Only affär som låg i samma köpcentrum, ibland har man tur!! på hemvägen tog vi svängarna förbi Ove o tog en fika. Åkte hem o kolla på Sunes sommar, Rudolf e ju så grymt bra! Min idol o förebild hehe :P  Efter det va jag tvungen att lämna min älskling, =( Begav mig till thn för att hämta Luna o därefter vidare till Lidköping. har ställt upp mina utemöbler o packat upp. Nu blir det strax sängen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0