Back to work!

Idag va vi på kontoret o fick olika arbetsuppgifter, min va bl.a. att ringa runt till de personer som lånar ut sina lägenheter i sommar till aktörerna i operan o kolla hur vi gör med nycklar mm. Hann inte ringa alla men e på god väg=) Satt även o skrev in på en karta vart alla ska bo. Tog längre tid än va man trodde!
Gick o bytte batteri i min internetdosa för att den va helt skumm o visa inte alla siffror, men den blev inte bättre av den, 50 spänn åt skogen, så jag fick gå o byta dosa på sparbanken, vilket lyckligtvis va gratis!
Blir en lugn kväll framför tvn. Kolla csn o fick sjuk ångest över att vi bara kommer få 2035 kr i Augusti!!!!! Räcker ju bannemej inte ens till hyra!!! =O Men men får väl försöka spara lite pengar om det e möjligt för min del :P

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0