Va e väl en dag på slottet!

Nu har jag inte vart här o skrivit på ett tag, så det kommer lite upplysa om vad som har hänt=) I tisdags kom älsklingen hit sent på kvällen o överraskade mig, vem har världens bästa pojkvän? JAG!! Så gulligt, blev jätte glad! Vi kolla på shrek den tredje o tog det lugnt.
Igår åkte vi tillsammans med Lina o gjorde inköp till operan. Tog ett tag! Men tillslut fick vi äntligen tag på allt. Älsklingen åkte hem på eftermiddagen o senare kom Elin o Angelica hit. Vi kolla upp va resor till Nya Zeeland kostar, e rätt dyra så vi får sätta oss lite längre fram o kolla om priset har sjunkt lite.
Idag va min första dag på scenbygget på slottet. Jag målade hela scenen o pyssla med lite annat smått o gott. Nu börjar det iallafall likna en scen, men det e mycket jobb kvar än=) Va rätt lugnt hela dagen o den gick jätte fort! Dessutom e personalen där ute alldeles alldeles underbara, så man har aldrig en tråkig stund=) Åkte o gymma med Elin när jag kom hem sen har jag bara tatt det lugnt.

Tjipp o haj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0