Utflykt!

Josse o far kom hit o hämta mig varav vi åkte till kinnekulle. Vi gjorde vårt första stopp på munkängarna där vi gick en runda. Det va en underbar plats med massa fina blommor, kändes lite bröderna lejonhjärta/ronja stuk över naturen=) tog även med fika som vi åt på plats, därefter gick vi en promenad till stenbrottet o kolla, grymt!









Sen drog vi vidare till utsiktsplatsen, såg över hela götene! Stanna bara en liten snabbis där, innan vi åkte vidare till flyhov hällristningar, där jag guidade runt min syster o far hehe =) Stanna på ÖB på hemvägen o handla en pump o solskyddsfaktor. Åkte hem till mig o fika o kolla lite på tennisen som gick på tvn. Sen drog de hem o jag satte igång att städa lite. Har haft en alldeles alldeles underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0