Hämtat orkestern!

I Måndags kom älsklingen hit senare på kvällen. Vi gjorde oss iordning o tog oss ner till Krog o Co för att möta lite opera folk o ta en öl. Strax efter drog oss vidare till Pråmen där fler av de medverkande satt o tjata o drack. Va mycket mycket trevligt!
I tisdags hjälpte jag till med kotymerna, med att sprätta o lägga upp byxor, så nu e jag en mästare på att lägga upp kostymbyxor!:P När jag kom hem beställde jag o älsklingsgosen pizza o kolla på Ullared=)
Tidigt i morse hyrde vi en buss o gav oss ner till gbg för att hämta några i orkestern. Tur att älsklingen va med annars hade jag o Catarina aldrig hittat ventralen!=) Väl tillbaka i Lidköping samlades hela orkestern o jag hjälpte till att ställa iordning notställ mm. Gjorde även några ärenden på stan. Har vart en låååång dag idag så nu blir det lugna gatan framför nån film!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0