En tripp till Grästorp!

Idag tvättade jag färdigt min tvätt, denna gången på min tvätt tid ;) Ringde runt till lite folk som ska hyra ut sina lägenheter i sommar till operafolk. Sen åkte jag till kontoret o fixa med lite papper o grejer. Därefter åkte jag till Grästorp, till far min, o tvätta, vaxa o städa Brumm (bilen:P) Han blev fin o sken efteråt=) Cykla till skubbet, en skog, o gick en promenix mednas far o farbror sprang. Va ett jädra tag sen jag va där, sist på högstadiet! När jag skulle åka hem lös batteriknappen i bilen, vi försökte komma på vad som va fel men det gick inte så jag åkte hem med en lysande lampa. Rakarns rabarber!!!! Imorgon blir det bilverkstan, hoppas på att de kan ta emot brumm, annars blir det problem på söndag då jag ska va chaufför åt några i operan!=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0