Tjo o tjing!

I söndags åkte jag hem till min lilla mor i Trollhättan. Vi drog nästan med en gång till min syster för att fira Albins 9 års dag. Jag o Melvin lekte med lego o byggde en polisstation, då jag fråga Melvin om vi skulle ha nån lego blomma utanför stationen blev hans svar: Nej, riktiga poliser gillar inte blommor, det gör bara vanliga människor. Poliser är bara elaka! Hehe sååå söt! Åkte hem till thn igen o tog en promenad runt spikön.





På måndag morgon åkte jag o mor till tippen o dumpa av en gammal bokhylla, därefter lämna vi in min telefon på lagning för att kameran inte fungerar. Sen bar det av till Ikea där älsklingen mötte oss. Köpte 18 handtag till alla skåpen i min lägenhet. Därefter åkte vi till liseberg o mötte upp min bror o hans familj samt deras kompisar. Va sjukt mycket folk där! Va som minst 30 minuters kö till alla åkattraktionerna, Sjukt! Men hann iallafall åka en del=)



Min mor, Sissi, Leif, Linn och Liam


Min bror Stefan, Jenny, Silas, Sander o Hedda


Idag, tisdag, tog jag o mor en långpromenad runt slussarna, stanna på slusscafét o drack kaffe o sedan in till stan o kolla i lite affärer. Efteråt skjutsa mor hem mig då jag skulle jobba ikväll på operan.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0