Tjillevippen!

Va ett tag sen jag skrev nu, så nu kommer lite uppgraderingar om vad som har hänt det senaste=)
I torsdags kom min älskling hit, vi tog det lugnt tills det va dax för mig att dra till slottet för det andra genrepet på operan.
I fredags gjorde vi ingenting, satt inne framför tv:n hela dagen o slappa.
På lördagen va det dax för premiär på den tjuvaktiga skatan, då press o massa människor kom o kolla, va fullsatt! Älsklingen va med o fixa iordning innan föreställningen o när den va slut åkte jag o prinsen till sockertoppen för att förbereda allt innan premiärfesten som drog igång vid halv 1 på natten. Det bjöds på mat, efterrätt, uppträdanden, sprit o en himla massa dans.
Festen tog inte slut förän vid 6 på morgonen då vi gick hem. Inte varje dag man dansar när solen är uppe:P Va en grym fest!! Kom inte i säng förän vid halv 8 då vi hade packat klart o duschat inför resan ner till gbg som skulle avgå från de la gardie gymnasiet kl. 12, så fick bara 3 timmars sömn! Decka dock direkt när vi kom hem till älsklingen.
Idag är det min o älsklingens 8 månaders dag! Dock jobbade han morgon så hann inte träffa honom förän jag skulle åka hem kl 15, då mötte han upp mig på centralen. Så nu e jag tillbaka i lilla byn igen.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0