Fin besök i helgen=)

I fredags kom min kära lilla far hit o hämta mig, sedan bar det av till thn o fallens dagar=) Kollade på kraftprovet o på marknaden, va mycket trevligt! Åkte hem  till far på kvällen o kolla på film o åt hallon o jordgubbar från trädgården, mums! Tog morron bussen hem till lilla lidköping igen, städa o greja fram till Sabina kom!=) Vi bestämde oss för att göra oss iordning o ta en runda på stan. Vi började med singstar hemma hos mig först.

På söndagen kom också Emelie hit, dock inte förän ganska sent, vi prata o kolla på film.

Blev väckta på måndag morron av att Emelie stod o bakade scones till oss=) Vi gick in till stan o kolla i lite affärer, därefter gick vi hem o gjorde oss iordning inför måndag klubben, drack, tjata o sjöng singstar för full hals=) Sedan bar det av till stadt, klantig som jag va glömde jag pengarna hemma, tur att man har vänner som man kan låna av!! Va grymt roligt, shaka loss totalt!=)

Emelie drog hem jätte tidigt på tisdag morron o jag o Sabina åkte ut till slottet för att jag skulle arbeta o Sabina kolla på operan. Har haft en kanon helg med mina allra bästaste kompisar!!=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0