Pardyhardy!

Jag o Sabina åkte till Hemkompaniet o jag köpte julklappen som jag ska ha på julklappsleken på julafton. Så nu har jag endast en julklapp kvar!  Åkte därefter till loppisen o fynda en massa fina saker=) Detta e nog första gången jag har köpt så mycket saker på en loppis. Blev helt manisk när jag väl börjat köpa, så roligt att pruta o vilka fynd jag hitta! 



På kvällen kom Bille o Klas hit för att parta. Hade frågesport o spela "Ta i trä" o ölspelet. Efter många drinkar o ett glatt humör gick vi till Harrys o skaka rumpan=) PÅväg till Harrys mula jag Klas (mowahahaha) men fick igen då jag skulle springa iväg o halka o slog i höften så den e alldeles blå o svullen nu:/ What goes around comes around:P 
Träffa Elin därinnne o jädrar va vi dansa allihopa. Va en riktigt rolig o lyckad kväll! Tack Sabina, Anders, Bille, Klas o Elin för en sista utgång tillsammans i Lidköping!

Jag redo för kvällens händelser


Sugen på popcorn:P


Festen börjar=)


Konsentration=)


Ölspelet med halvnakna killar på korten, grrr=)


Hade lite skoj med korten:P
(bild lånad av billebus.blogspot.com)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0