Idag kom tomten!!

Idag e det julafton!!!
Passade Stella när mor jobbade. Gjorde iordning resten av maten som vi skulle ha med oss senare o sen kollade jag o Stella på Kalle Anka och hans vänner (trots att Stella sov genom större delar av programmet)=) 

Världens sötaste tomtehund!
 

När mor slutade jobbet åkte vi till Thomas, min syster Annas pojkvän, o fira jul tillsammans med dem o fem barn. Va jätte trevligt!
På kvällen kom han som vi alla hade väntat på, nämligen tomten! (som egentligen va min mosters man) Tyvärr hade han inga riktiga tomtekläder så det blev en liten specialtomte:P Fick ett presentkort på vero moda av mor o senare körde vi julklappsleken då jag fick tag på ett mini geni som e perfekt att ha med på resan till Nya Zeeland! Har haft en fantastiskt trevlig jul tillsammans med nära o kära!

Våran specialtomte:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0