Dan före dopparedagen!

Igår bytte jag o älsklingen julklappar. Vi tod det lite innan jul då vi inte träffas igen förän den 26.
Han fick en digital fottoram av mig med bilder på oss som jag hade satt in samt ett ägg som ska hålla tiden när vi kokar ägg:P Jag fick en flanellpyjamas o en fottobok med bilder och kommentarer från vårat första år tillsammans! Bler hur lycklig som helst för den! Roligt att få någonting som han har lagt tid på o tänkt efter! Jätte fin älskling!!!=D Fick också en tidig födelsedagspresent, en resehanduk. Jätte fiffigt! Tack älskling för allt!



På kvällen åkte vi tillsammans med Maggan, älsklingens syster o hennes pojkvän till Maggie o Lennart som är väldigt nära vänner till familjen o hade lite julfirande med god mat, julklappsutdelning, godis o en jätte fin gran på 4 meter:P Rena rama disneygranen! Hade jätte trevligt o fick fyra böcker till resan av Maggie o Lennart o den gröna dkny parfymen av Maggan. Tack alla för en fantasktiskt trevlig kväll!





Vi sov över hos Maggie o Lennart o jag o älsklingen delade på en 80 säng. Det va fruktansvärt trångt så sov inget alls den natten då jag va rädd att knö ut älsklingen på golvet:P
Åkte hem till min kära lilla mor i Trollhättan. Hon hämta upp mig på resecentrum o vi drog vidare till Oskar som fyller 12 år idag! Grattis=) När vi kom hem från kalaset förberedde vi en massa mat inför morgondagen då tomten kommer=D Tjohoo!

Ha en underbar jul allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0