Tjabaa!

Idag möttes jag o Elin i skolan för att arbeta med examensarbetet, blev dock inte att vi gjorde det utan vi hjälpte Ullrika med lite ditt o datt samt spana in de nya ettorna:P När vi sitter på skolan o skriver lite traskar älsklingen in genom dörren, blev en aning överraskad=D Vi gick o åt på en thairestaurang här i Lidköping, älsklingen bad mig blunda o stoppa in en chili i munnen på mig, det va det absolut starkaste jag någonsin har smakat på! Brände i munnen en timme efter! Galet!:P Han o Robin hade åkt ner från gbg för att lämna massa saker i Robins lägenhet så jag o Elin hängde på, då vi först åkte till Mickan för att hämta ännu mer saker o därefter vidare till Robins lägenhet där vi lasta ur. Sedan drog älsklingen o Robin hem igen.
Senare tog jag o Elin en promenad till framnäs för att köpa en liten avskedspresent till Catarina, blev en scarf o jag köpte mig ett gulligt litet armband. Det roliga va när kassörskan skulle slå in sakerna så glömde hon bort armbandet så jag fick det gratis =D Tjohooo!!

Ha det alldeles alldeles underbart!


Nya armbandet!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0