Tjingelining!

Igår (måndag) blev jag o älsklingen bjudna på middag hemma hos älsklingens mor, va riktigt god mat! Sen gick vi o såg på "Draktränaren" i 3D på bergakungen, den va jätte bra tycker jag! Draken va hur gullig som helst! o e enligt mig lik Luna på både sättet o de stora ögonen:P



Efter bion började vi se på "Shutter Island" men va så sjukt trötta så såg inte klart på den.


Idag har vi bara tatt det lugnt o kollat klart på "Shutter Island" va rätt bra! Välspelad! Sen började vi kolla på "Det regnar köttbullar" men kollade inte klart på den då vi decka i soffan:P
Åkte till Lidköping på kvällen. Så nu har jag bara tatt det lugnt, handlat o packat upp alla saker som jag haft med mig till gbg. 

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0