Grillning hos Ullrika=)

Jag tog en promenad till framnäs och bytte kopplet som jag köpte igår, gick hem o prova det på Luna=) Skrattade så mycket åt henne när hon fick på sig det, för först tog hon två steg sen slängde hon sig på sidan o låg stilla i 1-2 minuter, sen kröp hon vidare och slängde sig på marken igen o rulla runt, sen lekte hon ite o tillslut fick hon flippen och kuta fram och tillbaka i lägenheten. Hon tyckte nog den va obehaglig att ha på sig:P
Mötte upp Elin, Henny, Katarina, Simon, Jonas och Ullrika på skolan. Tog en promenad hem till Ullrika, följde vänerns kant nästan hela vägen, va en jätte fin promenad väg! Väl framme efter 1,5 timme hade hennes son o kille fixat grillad korv med bröd, supergott, va hungriga efter promenaden och sen bjöds det även på kaffe. Efter maten och fikat var det dax att promenera tillbaka igen, men då tog vi en kortare väg. Så sammanlagt gick vi 15km plus min promenad till framnäs, duktigt!
När jag kom hem tog jag på Luna selen och vi gick ut så att hon fick undersöka parken. Det första va hon lite rädd och kröp fram,  men senare tuffade hon till sig och började klättra lite i träd, kom max 30 cm upp innan hon hoppa ner, sen tyckte hon även att fåglarna va väldigt roliga att jaga, hon önskar sig en fågel i födelsedagspresent:)
Har suttit lite med tentan, men har gett upp den nu. Ska forrtsätta i morgon.






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0