En ny Frida!

Idag hade vi möte med våran handledare som vi ska ha i sommar, gick igenom ett nytt projekt som ska va i Läckö i sommar. Det är en sorts teater, med rundtur o guidning i slottet. Jag o Elin ska spela pigor och Lina har fått rollen som ett spöke som ska sjunga:)
Sedan va det Nya Zeeland information på skolan, där Sanna och Frida berättade om deras resan, ska bli så roligt att åka iväg! Läääängtar!
Min kära lilla far kom hit en sväng och hjälpte mig med skåpsdörren som rasade för ett tag sen, lite limm o grejs:) dock e den inte uppe än men snart så! Blev klar med tentan idag! SSSåååå skönt! En sak ur världen. Nu e det bara att skicka in den samt guidningen kvar.
Jag o Mikaela gick till Roma o åt, tog en kycklingsallad. Gick hem o såg på ett klipp på Youtube som Mickan hade sett, så nu har jag bestämt mig för att bli vegetarian. Fy fan, det va det vidrigaste jag har sett någonsin! Att man kan tortera djur på det sättet! Sjukt! Så idag börjar mitt nya liv!
Absolut värt att se på o se hur verkligheten går till!

http://www.youtube.com/watch?v=VIjanhKqVC4

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bra där Frida! Tillsammans kan vi göra nytta!

Puss på dig!

2010-04-28 @ 01:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0