Party hardy!

Igår kom Emelie in till mig på jobbet och lite spontant bestämde vi att vi skulle gå på en hemmafest som Emelie hade blivit bjuden på av en kille som hon träffade i Gran Canaria för 5-6 år sedan. Vi tänkte att ska vi ändå på fest så kan vi lika gärna fortsätta utåt och dansa också. Jag hade nämligen en fribiljett in på Excet!
Förfesten var jätte trevlig! Vi kände inte en kotte, men alltid lika roligt att träffa nya människor=) Vi satt och tjöta och drack ett tag, innan vi var tvugna att gå ut då fribiljetten endast gällde fram till kl 1!
Det var sjukt mycket folk inne på Excet, så man kunde knappt dansa! Vi stannade inte tills det stängde och det är jag tacksam för idag då jag har jobbat:P Mår som jag förtjänar!
Tack Emelie för en fantastisk kväll! Alltid lika roligt att träffas<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0