QX och melodifestivalen!

Är inne i en jobbvecka nu där jag på måndag har jobbat åtta dagar i rad, gött med pengar, men oturligt nog har jag råkat ut för en nedrans förkyldning så har gått och vart drogad på mediciner. Men dumt att klaga!!
Igår gick QX galan på tvn. Jag har aldrig sett den förut (konstigt nog) så det var jätte roligt!
Jag hade mer än gärna gått på det nästa år, va ju värsta partyt, med härliga människor som vågar vara sig själv och grymma artister!
Idag är älsklingen ute och firar Robin som fyllde år igår (Grattis!) Jag har jobbat hela dagen och sitter nu och kollar på melodifestivalen tillsammans med en apelsin, alvedon, nässpray, zyx, te och lite naturgodis. Nu ska jag bli frisk!!
Det var ingen låt denna gången som jag anser va kanon bra! Men fanns vissa godbitar=)
Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Håller med dig! Skittråkiga bidrag verkligen.. Men topcats med babydoll var bra! Krya på dig gumman! Kramar

2012-02-12 @ 19:46:23
URL: http://piscesofme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0