Loppis!

I söndags ställde jag och älsklingen ut på loppis i slottsskogen. Det var jätte roligt! Vi fick ihop en hel del pengar och jag fyndade mig två fina väskor och älsklingen köpte spelet så det kan låta=) Ove var också med och delade bord med oss. Vi hade en mycket trevlig för/eftermiddag tillsammans och vi har bestämt att ställa ut om några veckor igen=) Efter loppisen bjöd Maggan hem oss på middag, tillsammans med älsklingens bror, hans tjej och deras fem barn, Matilda, Erik och Seroj. Vi avslutade kvällen hos Matilda och Erik som bjöd på efterrätt=)
Resten av dagarna har jag mest spenderat på jobbet! På torsdag 29/9 har vi en big smile dag på jobbet, vilket innebär att vi har 30% på alla kläder och 25% på all kosmetik i alla butiker i Sverige. Så kom och shoppa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0